Hej igen, det blir liter dåligt med uppdatering nu när jag ej har hämtat hem mitt internet ifrån södertälje, men jag jobbar på det med, har fått bekräftat av steffi idag att jag har halsfluss(och att det såg ut som en vit böld och inte små vita prickar).. men men, jag åker hem idag, eftersom jag inte vill smitta alla andra i min klass, steffi har redan halsfluss och äter penicilin, men jag ska till doktorn klockan 8 i morgon bitti och ta halsprov, ringde min husläkare kl 9 i morse och hon frågade om jag ville komma idag men jag kände att det inte var läge att åka ifrån skolan, men i morgon har vi häst övningar, så det är inte lika farligt att missa som en hel dag med 6 timmars lektioner... mamma blir icke glad om jag missar en hel sån dag.. syster var inte här idag heller, hon hade sovit dåligt=( vi ska nog få våra nya sängar till barren idag! himla bra! annars är väl allt som vanligt, lite sisådär, jag kommer skylla på vädret, det är alltid vädrets fel, det är fan mitt nya motto! men nu är det dax föär eftermidagens förstalektion om en tio minuter typ, svenska med våran nya svenska lärare johan, han är fakstiskt ganska bra! dock första intrycket jag fick av honom var att när han står framme vid tavlan och ska prata, så går han fram och tillbaka som att han är kiss nödig., (eller bajsnödig som Emma sa) =) ..men nu ska jag dra på lektion! skriver senare när jag kommer hem! Puss och kram.

Kommentera

Publiceras ej