igår... igår var det inte kul, först var det en jobbig dag i skolan, stella åkte till ulltuna precis innan lunch och vårat stora hästkunskapsprov, vi presterad bra även fast det var svårt att koncentera sig, sedan åkte jag hem med natta, för idag ska Daisy opereras och jag ska vara på karolinska vid 3 för då börjar besökstiden. sedan blev jag övertalad att åka gtill hirchenkeller,för att dricka öl och ha en trevlig kväll med tjejerna.. jag och syster åkte in och drack två öl och snackade i en och en halv timme bara vi innan alla kom, jag märkte inte ens hur mkt folk som hade kommit.. sedan innan alla kom ringde maria och talade om att Stella förmodligen kommer gå bort i morgon(vilket är idag), och jag kände att jag inte ville vara ute längre utan åka till berga för att träffa henne, så jag ringde till alex, och berättade vad som hänt, och bäst som han är så körde han och stephan mig till berga vid 11 nångång och sedan tillbaka hem,tack för stödet grabbar!

Sen idag så ska Maria åka ner till ulltuna vid halv fem efter bellan slutat jobba och göra klart allting, jag önskar jag kunde följa med, men jag vill också vara där för Daisy, jag vet hur mkt hon hatar att ligga inskriven på jsukhuset..och sen ska jag och natta gå på horseshow idag... och jag känner att.. jag vet inte vad jag känner, jag känner ingenting. vill bara sjunka genom jorden just nu.

Kommentera

Publiceras ej