om två dagar, alltså på fredag någon gång, så kommer vi att börja bege oss emot båten, the ocean here we come!
och absolut, riga here come!

köpte ny mobil igår, det blev lite dyrt:P hihi är lite smått matt på mig sjäv, för att jag inte tog med mig min gamla mobil ifrån mamma.. men jag har nu under dagen tankat på mitt comviq kontant kort som finns hemma på lidingö.
käkade thai med mamma igår till middag, är jävligt sugen på pizza idag, ville dock ha den ifrån picolo, elr iaf deras vitlökssås.... men efter vad jag hörde förut så vet jag inte om jag vill, men den är god iaf..

kan ju inte ringa någon eller skicka iväg ett sms, känner mig totalt handikapp!

inte kul alls=(

men om typ 3 eller 4 timmar så går jag att få tag på igen, tror jagska ringa till carro och se om hon vill käka middag med mig =)

Kommentera

Publiceras ej