bläääääää har jätte ont i ryggen....

ska åka in och möta mamma i stan, hon har varit och köpt tyg till mig, efter som hon slutar en timme innan mig, sen ska vi gå till onoff och inhandla en ny mobil till mig! himla kul! ska hem till henne och låna symaskinen lite och låta henne bjuda på middag sen tänkte jag åka hem och sova!

jag vet att det är tråkigt att läsa om det inte är några bilder, men jag orkar inte läga energi på bilder.

har också läst ut min bok idag. var på berga igår också, och såklart att ronja var där samtidigt, vi åkte en sväng till fors och träffade stephi en lite stund, träffade henne mer när hon kom tillbaka ifrån fors.
sen hade jag ju bara tur, tänkte ju att ja skulle ta bussen som gick 20 över tio, kollade sl och konstaterade att ja skulle vara hemma kvart över tolv, kul med två timmar hem lixom,eller inte. men iaf, hörde lite smått när vi satt på fikat att anton skulle åka till stadion och hämta roger, han är ny ladugårdspersonal, vad jag uppfattade det som, och snäll som anton var så körde han mig till ropsten, jag var hemma 20 över nio, snacka om att jag hade flyt, jag och daisy kollade på en film som gick på tv, sen somnade vi ganska snabbt i sängen båda två.. ville inte gå upp i morse när klockan ringde.
kommer nog inte vilja gå upp i morgon heller, det är drygt att jobba 8-17, fast ännu mer att jobba efter 17... som jag gör på torsdag... men vad det är bara två arbetsdagar kvar för mig den här veckan så det är bara tänka posetivt! det kommer att gå bra, himla bra.. ska även färga håret idag tänkte jag. är trött på det här och vill ha långt hår igen, så vad gör man inte^^

jag bara babblar och babblar! Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej