Jag och Daisy var precis nere och kollade på " I taket lyser stjärnorna" hos henns föräldrar, jag kommer aldrig mera se den filmen, iaf inte just nu, grät från och med minut 2 i filmen tills nu, eller ja förmodligen tills jag somnar, tänkte på att som hände med pappa, för er som inte vet som läser min blogg, så gick min pappa bort år 2000 i mag-cancer, det värsta som hänt i mitt liv iaf,jag som också har läst boken, vilket tog ungefär 3 timmar eller något, grät jag också hela boken ungefär, men att se filmen, att se hennes mamma, som står henne närmst, först vara suk, och sedan bli sjukare, sedan ligga på sjukhuset och vara jätte sjuk, sedan att hennes dotter låg på soffan på sukhuset medans hon dog, fyfan.

jag kommer ihåg att vi var hos pappa dagen innan han dog, jag mamma och jenny, och sedan på natten, ringde min äldsta syster stina och talade om att pappa gått bort, fyfan, vill aldrig vara med om det igen, så till mamma ; Dö inte, jag vill inte leva utan dig, inte nu, stanna tills jag blir gammal och grå och själv ska dö, då kan vi dö tillsammans! jag älskar dig.

Min älskade store bror Stene.


Och här är min älskade mamma Eva! <3























Min äldsta syster Stina






Och självklart min syster Jenny <3

måste tyvärr meddela att jag inte har något kort på min pappa på datorn, så det får ni se en annan gång.

Kommentera

Publiceras ej