och jag tar tillbaka att man inte har tid för taipei och annat skit, om man har! ringer knappt någonting nu på eftermidagen och så går man ju hem om ungefär 48 minuter! yeeeeeiii!
Det blir Thai till middag! har frågat min sambo om hon också ville äta det, och det ville hon, men honh ar inte sagt om max och fia som är nere och badar med familjen om dom ska äta med oss, så på den punkten är jag ovis! tyvärr!

måste dock köpa någon lotion med olja i! är helt toltalt jävla snustorr! och röd btw, är ju kräääfta! vad annars!?

och varför denna samma gamla tråkiga bild bloggning på jobbet är för att jag inte kommer åt mina bilder såklart! =) så bilder får ni när jag bloggar hemifrån.

se you later aligator! in a wile crocodaaaaiiiiiilllll! ( är nog inte det minsta rättstavat! men vad gör det om hundra år när allting kommer kring? )

Kommentera

Publiceras ej