usch och fy vilken seg dag, det ringer as mycket och man har inte en sekund över till annat, typ spela taipei eller att blogga eller att messa egentligen, men lik förbannat gör jag detta varenda dag när jag jobbar och blir lika sur när jag blir avbryten av att det ringer! haha, ibland är man ju som ett nötskal!

jag och min trogna andra halva genom livet Caroline och jag har bokat biljetter för att åka tåget till västerås iår då jag jobbar till 17:00 hela veckan, så vi tar tåget, jag är glad att hon vill åka tåg med mig:P haha! men varför inte, allt blir ju till ett äventyr på sitt eget sätt!

nej men nu är det 40 minuter till lunch, sen efter lunchen som slutar kvart i 1, är det ju bara dryga 4 timmarna kvar! sen får man åka hem och äta mat och sova! tänkte kolla klart på björnbröder då vibåda däckade igår när vi hade sätt på den!

Kommentera

Publiceras ej