igår hade jag sjukt kul, var ute i typ 7 timmar med murvel bäver och davidovisch! vi åkte typ runt halva stockholm kände det som, vi tog en massa kort överallt, iaf bäver, var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår, nog för att det var kallt,men det var så sjukt kul.
fick en lite chock när M ringde, är fortfarande i chock, M ringde flera gånger under kvällen, och det var M som ringde hela tiden, tyckte att vi hade det roligt i våran blir och det inte alls var lika kul i hans ungefär! men det är väl sant, för jag var ju med de bästa som man kan vara med!

Träffade Carro idag, jag saknar henne så det gör ont i mig, och jag tror hon såg det, jag är så jävla äckligt orolig för henne. hon är min äldsta vän, henne har jag gått igen mycket med, idag började jag gråta när jag pratade med henne, hon vet vad allt handlar om, och jag hoppas för din skulle gumman att du gör vad som är bäst för dig, idag när vi pratade så känns det som att du är lite osäker, jag hoppas att du förstår allvaret i det hela, jag berättade om att det var såhär det började för murvel, och du fick en lite chock, och sen kom allt som du bärt innom dig ungefär, jag blir bara arg och ledsen och jätte orolig, för du är oersättlig, och jag vill inte att någon av mina vänner ska råka ut för något sånt här igen! det är redan en för mycket! jag vill bara att du ska inse att jag bara vill ditt bästa, jag sa också till dig att jag inte pratar med dig för att jag blir så jävla upprörd, och jag hoppas du förstår.

men nu åter till något som kanske inte gör en lika upprörd:P

i helgen verkar det som att på fredag så blir det utgång, vippan såklart, vad annars lixom.
sedan lördag, förkrök hos tilda, sen vippan ett tag sen tänkte jag mygla ner ms faktiskt:) då har jag ju gjort allt ungefär! :)

Blev en gammal bild på mig idag !

 



1 kommentarer

Murvel

30 Oct 2009 02:36

finns ingen människa som jag önskar det helvetet

Kommentera

Publiceras ej