Daisy bad mig tömma hennes kamera på bilder, det kommer ta över en timme.. vi kommer aldrig komma iväg på våran promenad, eller jo om en timme!!!!!!!!

ni får se lite mysiga vår bilder sen ifrån våran promenad som vi kommer att ta, förr eller senare, måste ju ha med oss den mysiga kameran^^,

jag tror btw att linus har kattsnuva, diskuterade med charles igår vad det kunde va, sen idag när han nös, då flööööög det bokstavligen snor överallt! haha så kattsnuvan är in tha house! ;P

jag tänkte ringa till cdon och se vart fan min box har tagit vägen, har inte fått någon sms avi angående den än, och det skulle ta absolut max 2 arbetsdagar att skicka den, och nu tror jag det gått lite mer än så va!

En av bilderna som jag tog när jag och Charles var nere i flaten och fotade för ett par månader sendan ! =)

Kommentera

Publiceras ej