ja idag har det hänt mkt, inte på själva dagen, för då sov jag, atte ringde och väckte mig vid 2.. haha ja då var det bara att gå upp och gå till stallstjänsten! men men det har ju gått bra, amz var räääääser! helt otroligt. och ettan kom när vi var klara, loooser, och hon är btw sjuk nu och ska inte komma någe mer denna vecka,. bra att det var hon som skulle ta kvällen i morgon! men det löser sig,tacka gud för tvåor som vet hur det är med jobbiga ettor. i morgon blir det mera spontana grejer! älskar när vi gör det, älskar att vi nu kommer träffa samma människor igen! haha underbart, är as jobbig att ha stalltjänst och inte kunna träffa dig som vanligt och känna att jag inte orkar prata lika mkt med dig som vanligt=( men men det kommer att bli bra, för du är min bästaste bästaste vän!!!!!!!! och jag saknar dig! men vi kanske kommer ses snabbt på fredag och jag kommer ju träffa dig iaf ett par timmar i morgon! nej nu ska jag ut och röka och prata lite med maria, sen kanske kolla på en film och sova sen, ska ju upp runt 6 i morgon bitti ... that's life! har faktist varit en skön stalltjänst hittills! men men! :p nu ska jag sluta prata om det!

Puss och kram!


1 kommentarer

amanda aka amzie

30 Jan 2009 23:49

såklart att jag är rääääcer

Kommentera

Publiceras ej