hej igen alla där ute!

det händer konstant saker i mitt liv just nu att jag känner inget behov utav att blogga riktigt! men nu kör vi lite!

har träffat en massa nya underbara människor och har börjat umgås med lillesyster igen ordentligt, det var länge sedan sist vi stod varandra såhär nära. känns väldigt skönt att ha henne i mitt liv igen på det här normala sättet som det är just nu.

kärleken vet jag inte riktigt vad som händer.. det flyter väl på som det alltid gör. inget mer med det.


sitter och kollar på "flyga drake" med mamma, tänk att det ser ut såhär i världen, nu har jag iaf fått en insikt på hur det ligger till i afghanistan. inte okej med andra ord! verkligen inte okej.
det gjorde ont i mitt hjärta när en pojke på 6 år max blir våldtagen i röven utav en pojke på 12 år frygt för att han inte ville ge honom sin drake.. nej usch och fy skam!

Kommentera

Publiceras ej