ja idag är det inte bara dag före röd dag, idag är det dagen före första maj, också kallad som valborgsmässoafton!
jag vet att mina planer för kvällen ser ut som att jag kommer sluta jobba kl 3, sedan åka en sväng till stan, tänkte införskaffa en klänning på gina, ska ju på 100års kalas i morgon så vill ha någonting nytt på mig...
men vi får se hur den sitter, har spanat in en speciell, vet dock inte till vilket gina jag vill gå, tanken var att jag och marika skulle gå en sväng på stan, men vi får se om hon orkar vänta med tanke på att hon slutar mycket tidigare än mig =P

ja juste, ikväll ska vi hem till Fia och Max och få veta deras jävla hemlighet som dom tisslat och tasslat med ett tag nu, man blir ju nästan lite arg att det skulle ta sån jävla tid att få veta vad fan det är dom gömmer där inne=P

tänkte be carro springa in på flaskbanken också, då det fortfarande är ett par månader kvar tills jag får träda in där!
vilket är mindre kul, men allt har sin tid som mamma brukar säga. jag sitter på jobbet och klockan är 20 i 7, jag har haft ett samtal på 10 min... WOHO vad det händer saker här må jag säga! hahah ^^,

idag får jag väl ägna mig åt ännu en dag med att läsa fjortisbloggar för att fördriva tiden, as kul! sedan blir det väl en hel del aftonbladet också!


1 kommentarer

lillan

03 May 2009 14:49

Vilka bloggar läser du då? :D

Kommentera

Publiceras ej