nu sitter jag på jobbet igen och slutar om 20 minuter! jippi!
idag har det varit en ganska lugn dag tycker jag. har ringt lagom mycket och inte alls många som har varit otrevliga när dom ringt, kanske 7 st totalt! underbart!

jag har börjat dricka varm choklad som fan, vi har ju en automat som man bara trycker på knappen så får man vad man vill ha, Kattis skulle nog passa att jobba på kontor där det alltid finns kaffe maskiner som gör choklad! hah är inne på min tredje kopp  och känner på mig att snart är jag uppe i 11 koppar per dag! jag ska försöka hålla räkningen, nu har jag druckigt 3 på en och en halv timme ungefär!

jag kan inte blogga med så roliga bilder när jag bloggar ifrån jobbet såhär, men jag ska försöka komma på något riktigt roligt att visa!

nu är det bara snart 15 minuter kvar!

ikväll ska jag nu åka in och säga hej till Daisy som jobbar till 7 idag, sedan ska jag åka till Lillans jobb och möta upp henne, vi ska efter det träffa jimmy och hans kompis vad jag fattade=) ska bli kul, var år och dar sedan jag träffad jimmy, på lillans student tror jag bestämt att det var, och det var ju två år sedan nu.



vi kör på den här galna bilden på mig och Amanda!

1 kommentarer

sandra

29 Apr 2009 19:44

sv: ja jag får nog göra det=)

Kommentera

Publiceras ej