ja då tänkte jag beklaga mig lite...


Denna mobil fick jag av min mamma det året jag fyllde 17 tror jag det var, jag älskad den och hade såklart tjatat mig till den!

men sen tröttnade jag på denna lilla rosa roliga sak och köpte denna hära!


Var riktigt nöjd med den här med!, men tyvär höll den inte sålänge, eftersom jag är väldigt oförsiktig med mina mobiler just, så den flög väl i marken och väggen och golvet ett antal gånger innan den verkligen gav upp, jag kommer tyvär inte ihåg riktigt vad som hände, men jag kommer ihåg att jag försökte lura han på tre att jag tappat den och kört över den med vagnen! bra jobbat Hanna, den gick han ju verkligen på! men iaf, eftersom jag då hade ingen mobil så tecknade jag en ny på 3, dumt gjort, men jag ville ju så gärna ha en ny, och då hade precis den guld/rosa sonnny ericssonen kommit ut på marknaden, så varför inte tänkte, och tänkte inte alls på att jag varken hade jobb eller särklit mycket pengar, sen stod jag där med 500 kr i räkningar till 3 varje måndag, det blev så mycket eftersom jag har ett mobilt bredband också, väldigt smart tycker jag, eftersom jag har bott på internat där internet ej ingår i rummen, så var ju mobilt bredband den perfekta lösningen!

men sen köpte jag ju iaf den lilla rosa, mina vänner sa " Hanna den där håller max två månder" jag svarade nej då, jag har ett såt här litet skyddsfodral! och så drog jag fram den och visade, och så sa dom " men ofta du kommer använda den där? du tar inte ens dina p-piller, hur fan ska du komma ihåg att sätta på ett jävla skydd runt din mobil, och du kommer ändå bli galen på den, för du pillar alltid på mobilen, inte som att skyddet kommer göra det lättare för dig när du är irri lixom!

jag sa blindt emot och sa att nej men jag kommer visst ha den i mer än två månader och jag ska visst använda skyddet!

men HA tji fick jag allt! en vacker fredags natt så åkte mobilen rakt ner i kaklet på toan på viper, och den gick i tusen delar, den höll ungeäfr 2 månader.

 
så nu är jag åter på punkten där jag försöker starta den där, den startar ocha llt fungera, förutom att den inte hittar något nät! man blir ju bara ledsen, jag udnrar vad det skulle kosta att skicka in den på lagning, ska gå in till tre och fråga, för fan jag vill verkligen ha denna här! är lite smått trött på min rosa tegelsten som jag använder, den är fortfarande silver tejpad bak, inte alls okej, inte för att min lilla älskling är så hel heller, men skalet håller iaf ihop!

Tänkte bara tala om att jag är helt världelös när det kommer till mobiler, och jag har hittat en ny skönhet som jag vill ha!nämligen den här!



Men som sagt, jag och mobiler!

1 kommentarer

Liie

01 Aug 2009 18:09

Moahaha, den har jag beställt :P

Kommentera

Publiceras ej