känner nu nör jag precis skrev ett väldigt oseriöst och meningsslöst inlägg, kanske det kan uppföljas utav ett normalt ett =)

jag har nu jobbat ett tag på lidingö på två olika förskolor, jag trivs väldigt bra faktiskt, barn är något jag gillar, har jag insett nu :)

helst utav allt vill jag ha en fast tjänst, få min syrras lägenhet i skäris, och bara känna att livet flyter på bra :) för det är så det känns nu, fast lite knackigt kanske, är ju inte säker på om jag får någon vidare anställning just på ön, vet inte om jag får syrrans lägenhet i skäris heller för den delen.

ska väl gå in och kika på platsbanken om det finns något som lockar en :) det måste finnas någon förskola som lockar mig iaf, det är vad jag tycker..

fast jag vill hellre stanna på den jag jobbar på nu, trvis verkligen och gillar alla barnen och personalen väldigt mycket.

livet över huvudtaget känns faktiskt väldigt bra just nu, känns som att allt är påväg att bli bra, och blir det inte bra i något hörn, då är det kanske inte meningen att just det jag vill ha i det hörnet, eller det som jag är ute efter, att det inte passar in i min plan just nu.. min plan som jag planerar fast som förmodligen inte kommer att bli som jag vill, för att det är alltid någonting som inte passar sig. haha men det är ju faktiskt okej, huvudsaken för mig är lägenheten och jobbet. sen kan jag ha oflyt med allt annat!


Foto : Sandra Almqvist

1 kommentarer

Chatrine

15 Jul 2010 17:01

Otroligt vacker bild,

vems grav är det,

om jag får fråga?

kram

Kommentera

Publiceras ej