ååh! Stella ringde mig idag, och ja! fan vad kuuuuul säger jag bara! jag är helt överlycklig att hon gjort det här för mig! känns verkligen awsome!

alltid bra att få in fötterna på så många ställen som möjligt!

mina helg planer ser följande ut :
Vippan på fredag.
MS på lördag, eventuellt lite annat innan!


nej nu ska jag röka lite..

BTW så råkade jag beställa alla säsonger av Förhäxad idag.. tihiii! och man betalar efter midsommar! haha sweet!

hittade ett märke hemma hos mamma, vet inte om det är mitt, det kanske är ditt? eller nej, nu är det mitt, för det kommer hamna på min väst, ingen som sagt att det är deras!
haha om jag orkar åka dit och sy fast det vill säga, funderar även på att lägga upp min klänning lite, och sy en ny underkjol till den! gud vad jag vill göra mkt med den, orkar ju inte sy en ny lixom, kanske kan be mamma iof! ;P

 

Puss och kram och nyp i stjärten!

gud vad jag inte alls brukar säga sådär! men vissa saker sätter sina spår må ni tro ;)

 

Kommentera

Publiceras ej