ja välkommen tillbaka, för nu är detta en blogg där man bara är matt!
ja min matthets-mätare är på max idag.
insåg att med karl som jag gjorde slut med i fredags, att han har träffat någon ny, det märkte jag iof innan, sen när jag tänker efter, så slutade han att prata med mig efter han träffat henne, eller ja efter vi träffat henne. det är bara skevt, men vad fan, livet går vidare, och bättre förtjänar man, iaf någon som inte är handlingsförlamad och tappar talförmågan.

för i ett förhållande är det ganska viktitgt att man kan prata, eller hur?

och så får man höra att du har tvivlat i fyra månader, men ändå så inom dom här fyra månaderna så säger du till mig att du älskar mig, ÄLSKAR, jag tycker det är stort, men tydligen inte du?
du säger en sak till en person och en helt annan till 75 andra?
visst jag har väl inte behandlat dig helt rätt, det säger jag inte att jag har, men hur ska jag kunna bättre mig när du inte pratat med mig? jag försökte iaf komunicera, och inget jävla skit snack om att du är karl och inte vet hur man gör, för karlar kan visst kommunicera, tro mig det vet jag.

jag vet inte vad det är för känsla jag känner, kanske den känslan som man känner när man inte känner ngåonting alls.
är bara så jävla trött på att få höra en massa på omvägar, men så lär det ju alltid ha varit när det kommer till dig.
för feg för att prata. för jävla feg.

jag ska vara ärlig, fan i helvete vad bränd jag blev, haha!

helt insane. att man kan lyckas bli så bränd, men jag antar att det man en gång gett bort, det får man tillbaka tusenfallt, så antar väl att jag inte är färdig bränd än på ett tag.

jag vill ha våååååår!

 

Kommentera

Publiceras ej