hej hopp !

har jag glömt att berätta att jag är Kattvakt?
Jag är det iaf! åt Cissi och Eriks väldigt söta lilla ragdoll tjej Wiilja !

kom hit vid nio i morse då cissi och erik åker hoj ner till skåne med cissis pappa för att vara med på någon hojträff!
så Wiilja och jag kommer bli BBF nu när jag är här tills på söndag! :)

har inte gjort annat än att i princip hela dagen legat i soffan... ska ta ett bad och sen en lite promenad :)

skulle också åkt iväg till nyköping idag men det blev inte heller av, skulle ätit middag och fisen men eftersom vi skulle till nyköping så krockade det! och sen nu blir inget av :p haha ibland så ! men det är skönt med lite egen tid..

Hoppas jag får sovsällskap inatt... vill inte riktigt sova själv här :p inte första natten iaf :)



Här är sötnosen själv =)

Kommentera

Publiceras ej